Shopping

Tänkte uppdatera med lite trevliga köp jag gjort den senaste tiden.

Jag är helt förälskad i hudvårdserien Nuxe som är ett franskt märke som är himelskt. Dom har några regler föreskrifter som gynnar både konsument och natur, skulle kunna prata om hur bra dom är i en evighet. Men ska inte göra det. I alla fall så köpte jag ansiktkrämen Crèm Visage Ultra-Réconfortante som innehåller bäroljor, solrosolja samt honung. Köpte även en ny rengöringskräm (sminkborttagning) i samma serie. Båda dessa produkter doftar liksom naturligt, suck jag är verkligen en sucker av krämer och sådant. 

I veckan inhandlade jag även vad som ska vara min studenklänning. En mycket enkel klänning från Vila. Den kändes helt rätt, för jag har ingen som helst lust att lägga ut massa pengar på en vit klänning som jag kommer använda typ en gång (jag och vita klänningar är inte bästa vänner).   

Utöver detta har småsaker som örhängen och hårband inhandlats. Även en bolero och ett par skor har handlats. Men men det är inte alls lika spännande som de andra.

 (fast min klänning ser inte exakt ut så här, den är vita och utan glansiga detaljer... men jag hittade inte en exakt bild och jag är för lat för att orka fota själv).

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0