Bok och jobb

Ja då var det helg igen då. Vad har jag gjort i veckan som gjort att den gått så snabbt? Ingen aning, men snabbt som tusan har den gått iaf. Nu sitter jag här fredags eftermiddag med några timmar kvar innan projektarbetet ska vara klart. Jag har lite kvar så känner mig givetvis stressad. Men om bara en stund kommer Sainey över så att vi kan fullborda arbete och skicka iväg det för gått och bara njuta av att vi är klara. Slutresultatet kommer troligen bli en riktigt snygg och bra  bok...

Idag har jag jobbat hela dagen lång. Eller tja slutade vi 15.00 så hela dagen lång blev det väl inte. Till lunch idag åkte vi till den lilla kina restaurang gömd i Solna som gör Sthlms godaste fried rice med kyckling. Det är verkligen gudomligt gott! Eftersom att det var fredag var det även fredagsfika på jobbet vilket innefattar något slags gott, dagen till ära blev det fruktsallad och glass. Mums!

Nej nu kom hon så vi ska plugga!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0