so fun

Dagen började med att jag vaknade trött som bara den... tog mig upp slog på datan och fortsatte plugga med instuderingsfrågor till religionsprovet. Det var exakt samma sak som jag gjorde innan jag somnade igår kväll. Efter visst pluggande och stressande tog jag mig till skolan och skrev provet. Jag tror aldrig jag gjort så dåligt ifrån mig på ett diskussions prov, det kändes hopplöst alltihopa. Men men får väl se hur det gick, kan ju ha gott bra även om det kändes hopplöst. Sedan dess har jag suttit och hållt på med projektarbetet, studenskivan och lite annat smått och gott.

Nu tänkte jag ägna mig åt att njuta av choklad eller något annar underbart... som jag dock måste inhandla...

Föresten har lillasyster tydligen börjat bloggat... besök henne här! Japp namnet Little Miss går i släkten, haha!

Puss


Kommentarer
Sötis Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)

2009-03-05 @ 11:45:01
Besök mig på min hemsida: http://egosidan.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0