Skriv, skriv, skriv

Det är redan torsdag eftermiddag och det känns som om det just var helg. Vart tar all tid vägen? Fick tidigare idag en fråga om vad jag gjorde igår... jag kunde inte svara för jag kom verkligen inte på vad som upptagit min tid, så fort har den här veckan gått.

Jag har den senaste veckan fått skäll av Linnéa för att jag inte uppdaterat henne tillräckligt om livet i stockholm. Det var lite svårt och trögt i början men efter att jag låtit fingrarna ta över så skrev jag 3 sidor i word innan jag hann stoppa mig. Jag måste säga att jag tycker att jag är väldigt bra på att skriva den typen av texter. Skulle gärna vilja publicera det första brevet här, men eh det innehåller en hel del hemligheter som inte bör komma ut i allmänheten. Att skriva brev och blogg ökar faktiskt ens förmåga att vara skrivkreativ och det har jag behövt...

Puss

Kommentarer
Sötis Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-06 @ 11:34:51

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0