Måndag, måndag, måndag

En helt vanlig måndag har det vart. Ja om man bort ser från att inga av mina måndgar nu mer är lika eftersom att jag blivit belönad med ledighet den första dagen i veckan. Men men...

Dagen började med att jag vaknade, tog en duch och gjorde mig i ordning. Tog tåget och mötte upp Emma och fnissandes pratade vi om sådant som vi framöver bara kommer prata om, nu när fröken är singel igen. Vi gjorde lite ärenden så att säga och begav oss sedan till skolan där jag förströdde tiden med att vara social. Sedan kom sms:et jag väntade på (nämligen ett från Iza där det stod att hon slutar) och begav mig till medis där vi lunchade. Efter att vi tagit oss ur matkoman attackerade jag Indiskas rea. Jag inhandlade ett par solglasögen (39kr), en halsduk (99kr), ett stort trähalsband (69 kr) och ett armband (29kr). Inte illa alls om jag får tycka. Efteratt jag lämnat Iza inhandlade jag lite färg och hämtade matchtröjorna i skolan. Ska pyssla med det imorgon. Begav mig efter detta hemåt och vad som hände sen står här nedanför...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0