Lördag

Jag är lite konstig jag kom jag nyligen fram till. Jag är inte riktigt en frukost människa (även om jag äter det varje vardag för annars blir jag så grinig och bitter) så på helgerna så brukar jag sova länge för att slippa frukost. Jag brukar äta lunch det första jag gör istället för frukost. Vaknar jag tidigare än det är ok att äta lunch så brukar jag sitta och vänta på att det blir lagom att äta lunch och sen slänga i mig lunchen. Haha jag är ju bara för rolig. Fast om det är färska scones till frukost ja då är jag i alla fall då en frukostmänniska!

Ska snart iväg och spela match! Woho ska bli kul! Dessvärre kommer vi troligen förlora med tanke på hur dålig inför-match-träning vi gjorde i torsdags... Suck hatar när det går dåligt, jag vill så gärna vinna!

Ska klä på mig och sedan åka!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0