Livet enligt Malin (just nu)

Jag har tappat suget efter att blogga... menar inte att jag kommer sluta, men jag har liksom skriv  av mig för ett tag. Jag har en massa saker som jag vill ska ut på detta forum, men jag tar mig aldrig tid att skriva ner mina kära små tankar. Så framöver kommer det kanske ett litet hej jag lever då och då, men förvänta er inget ständigt uppdaterande från min sida.

Planerna för helgen är att ta det allmänt lungt och bara njuta, för det har jag allt gjort mig förtjänt av. Just nu är skola och jobb inne i en lugn period och då får man helt enkelt ta det lugnt så länge det går. Imorgon ska jag och mamma till Norrtälje och hämta bilen som vart på reperation, så jag ska ta tillfället i akt och öva lite körning. Sedan någon gång vid 2 tiden så kommer Tina över och klipper av det kluvna topparna, det är verkligen dags nu. Sedan kommer mormor och morfar över på middag, alltid trevligt. Som sagt bara en dag utan måsten och bör. Allt skol arbete är klart och jobbet behöver jag inte ora mig för (om man bort ser från detaljen lågkonjuktur och att det förr eller senare betyder inget jobb för lilla mig).

Livet är underbart och kommer så förbli ett tag, så var inte oroliga mina kära små vänner bara för att jag förflyttar mig från internet till verkligheten!

pussar i massor

Kommentarer
Sötis Mirry

Nominera din blogg till Veckans Blogg, kanske är det dig vi länkar till!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-15 @ 21:51:57
Besök mig på min hemsida: http://www.arntyochmirry.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0