Vem har tid att andas?

Alla som inte säger att tiden verkligen springer i väg från en denna vecka är lyckliga människor just nu. Själv sitter jag nu ätnligen ner hemma och kommer väl göra det i typ en timme till sedan beger jag mig in mot city.
    Dagen hitills har bestått av skola i form av italiano lektion, ganska rolig faktiskt (vilket beror på att jag och kära Sussi satt och ropade ut roliga ord). Sedan blev det en snabb men trevlig lunch med Sussi för att jag sedan skulle hem och övningsköra med farfar. Det är vad jag pysslat med fram tills nu. Gick jättebra och var skoj, först körde vi landsväg/bostadsområdsväg till Bålsta och svängde sen ut på motorvägen som åter tog oss till Jakobsberg. Avslutade det hela med att fikparkera, var första gången jag gjorde det, men det funkade väldigt bra.  

Om en timme åker jag som sagt in till city då jag ska shoppa med mamma och syster. Ska bli mysigt, dock hinner jag bara göra det i en timme innan jag ska möta Sarah och Malin för att hitta till studentmötet. Haha lovar att vi kommer komma sent efter en kvarts virrande. Efter det tänkte vi ät lite och sedan blir det till att festa då Malin fyller 19 år imorgon! Kommer bli så roligt! Sedan någon gång i natt kommer jag och Sarah sedan hem hit och däckar...

Nej måste nu komma på vad tusan jag ska ha på mig ikväll.... kommer väl ta ett tag, suck!

Pus

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0