Skolarbete tills jag kvävs...

När det inte går att skjuta upp pluggande längre ja då vet man att det snart är VTFF. Sitter just nu med en massa plugg som allt ska vara klart så snabbt som möjligt... de flesta arbeten är sådana som borde ha gjorts för länge sedan men som man skjutit upp in i det sista.

Vad jag kämpar med just nu:
- Bearbetning av psykolgi uppsats om utvecklingsteori
- Mini uppgift om kriser, psykolgi
- Svara på frågor om perception, psykologi
- Bearbetning av geografi uppsats om befolkning
- Svara på jättelånga, krångliga frågor om lokalisering av ett företag, geografi
- TMS uppsatsen Mitt liv om 10 år
- Projektarbete; läsa och bearbeta text och info
- Ett antal italienska verb som jag bör kunna utan och innan

Allt hade vart väldans mycket enklare om jag dessutom kommit åt min skolamail där de flesta av ovannämnda arbeten finns påbörjade... Men nej självklart ska det inte funka!?!

Kommentarer
Sötis Sarah

Åh visst är det störande att den inte funkar?!

2009-01-14 @ 19:23:53
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Emma

Irreterande! Behöver komma åt designen : / suck!

2009-01-14 @ 21:54:02
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0