Posetivitist, javisst!

Insåg just hur jävla förbannad jag är. Jag har ta mig fan inte gjort ett skit för att förtjäna det jag får av dig. Kom inte och kalla mig dålig för då ska du få höra vad jag verkligen tycker om dig och denna gång den oavkortade versionen! F'ck you!

Dagen har gått bra och jag gillar verkligen mina och Sarahs dra om kring på stan utan mål promenader. Eller vi brukar ha mål, men vi brukar missa dem. Haha! Denna gång blev vi störda precis innan mållinjen där jag fick ett viktig samtal. Ett samtal som började så bra och som slutade så desperat. Hmm, men men detta betyder tack och lov bara flera möjligheter till att skippa lektioner. Se livet från den ljusa sidan liksom. Samtalet har även lät till att Sarah nu har suttit och rensat sin blogg från en masa gamla inlägg! Haha!

Nej detta tangentbord är jobbigt att skriva med så höres senare när jag invigt mina balettshorts!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0