(O)favorit i repris

Då var det tydligen dags igen. Jullovet börja med förkylningen från helevetet och avslutas på samma sätt. Jag är glad över att jag var frisk över jul och nyår, men hallå varför var jag tvungen att bli sjuk igen? Som alltid är min smärttröskel låg och jag en mes så jag är extra känslig för huvudvärk, feber, yrsel, ostabilitet i hela kroppen och hosta med blodsmak. Jag är alltså världens gnällspik, ja gissa om min familj är glad!?!

Dagens posetiva är ju att jag fått låna första delen ev Emmas SATCbox. Har kollat på hela första säsongen och är inne på andra. Så underbar, me love!

Nej nu ska jag tydligen äta middag...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0