Mys fredag

Sitter hemma då jag är ledig idag, ibland är det skönt att veta att man är en duktigt elev så att man slipper göra omprov och alltså blir ledig från lektionen.

Dagen idag har ägnats till att vakna, det tog ett bra tag ska ni veta, haha jag har verkligen mycket somn att ta igen från någonstans. Har även plugga projektarbete, det går faktiskt framåt rejällt och jag tror verkligen jag är en av dem som jobbar bäst under stress för utan stress kan jag inte alls koncentrera mig. Fast stress i rätt mängder vill säga, för mycket stress = fel i systemet. Har även hunnit kolla på några avnsitt av SATC och till det ätit god lunch bestående av kyckling och nudlar. Känns som om dagen hitills iaf vart riktigt lyckad.

Nej nu ska vi kolla på ett till avsnitt och sedan plugga lite mer.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0