Lördag i alla ära

Dagen har spänderats först i skolan på öppet hus. Inte alls lika kul som att jobba på en riktigt mässa (nej inte typ gymnasiemässan, utan en riktigt mässa), men det är samtidigt lite av den känslan. En känsla jag saknar och skulle vilja knarka i på tok för stora mängder, ja den känslan är obeskrivbart härlig. Efter ett antal roliga samtal med diverse lärare så blev det till att skynda mot centralen där jag införskaffade föda och möte upp mitt kära volleyboll lag för att spela match på Dalarö. Spelade match, som passare (inte min vanliga position) och jag tycker vi var duktiga, dock förlorade vi med tre-ett. Körde (som i att jag körde) hem därifrån och var otrligt stolt över mig själv. Det är numer så himla kul att köra och det går så bra! Hemma så väntade maten på mig. Rullade efter middag in mot staden där Sarah väntade på mig och det blev några bitter-drinkar*.

Puss

*Bitter-drinkar: Sådana drinkar som intas medan man bittert berättar om sitt bittra liv, eller bittert kommenterar sin omgivning. Man känner sig alltid mycket gladare efter att man fått spy ut lite bitterhet. Haha!


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0