Liten läslus

Alltså jag förstår inte hur jag under vissa perioder inte läser några böcker alls för att sedan under vissa perioder sluka böcker till frukost, lunch och middag. Jag kom just in i en sluka-böcker-period och läste igår två av Dennis Rudbergs böcker. Hon är för övrigt min svenska favorit författare inom genren, jag är sämst på det där med att katogrisera genren men den hon skrive är riktigt bra. Det bästa är att hon kopplar ihop alla hennes böcker så att personerna från första boken fortfarande är med, trots att alla historier är fristående. Så himla bra författarskap. Hennes böcker höll mig iaf upp till 5 imorse och jag hade planerat att gå och lägga mig tidigt! 

Några böcker jag rekomenderar alla att läsa
Omslagsbild: ISBN 9789170549939, O.s.a.Omslagsbild: ISBN 9789170549267, VäninnanOmslagsbild: ISBN 9789100110796, Åse

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0