Jag är en tönt (pluggis även kallad)

Känner mig extremt duktigt. Sedan jag sist skrev har jag lagt en massa tid till att sitta och plugga. Jag är nu helt klar med Psykologin, vilket ger mig (är 99% säker på det) ett MVG i slutbetyg. Tekniken är snart klar, bara lite mera (onödig) text som ska in, när den är inne är ännu ett MVG säkrat. Sedan pratade Maria med mig om mitt svenska betyg och det lutade mot ett MVG i slutbetyg, det är ett betyg jag är extremt stolt över för jag har alltid haft svårt med den skriftliga delen i svenskan.
        Det som alltså är kvar nu för min del är geografin, men om jag bara lägger lite kvalitetstid på den kommer jag att klara det enkelt känner jag, och då är ännu ett MVG säkrat. Känner mig väldigt duktigt har trots den sega starten på terminen/skolåret lyckats kämpa mig till alla de MVG jag sagt att jag ska ta. Det känns nästan sjukligt bra! Känner mig för första gången på länge nöjd igen med min insatts.

Igår hade jag även "kvartsamtal" på volleybollen. Det kändes jättebra att få sitta och prata med Anna om mål och vad jag ska fokusera på under kommande träningar. Jag har bestämt mig för att jag ska satsa på volleybollen framöver och Anna sa att jag tack och lov inte är för sent ute för att satsa utan att jag fortfarande har åldern inne. Så framöver blir det mycket träning, dels har jag bestämt mig för att det är dags att bli vältränad igen så mkt fysträning och dels så kommer jag öva teknik så fort jag har lite tid över.

Livet är bara för underbart ibland, entligen flyter allt på i min väg!!

Puss

Kommentarer
Sötis Sarah

JAG FICK MVG I NATURKUNSKAP B!

2009-01-16 @ 22:07:48
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Sarah

tack babe :) jag fick jättemånga glädje tårar när jag såg mailet ifrån Rob :)

2009-01-17 @ 20:44:49
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0