Fortfarande sjuk

Dagen har bestått av att sova, sova och sova. Vädligt intressant, NOT! Idag skulle jag ha tränat volleyboll hela dagen lång, men eftersom att jag är sjuk så blev de inte av. Jag hade sätt fram emot det jättemycket, så det är lite tråkigt. Nu kommer jag inte ha tränat ngt alls innan vår första match som är nästa helg. Hur ska det gå??

Planen för kvällen var släktmiddag hemma hos mormor och morfar. Men det sprack ju också, så de nya planerna är SATC, film, ben&jerrys och kina mat. Inte så fel iofs!


Kommentarer
Sötis Emma

Tycker de nya planerna nästan lät bättre ; )

2009-01-05 @ 21:19:22
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0