Duktiga Malin

Ja då sitter jag nu i skolan efter en lång och snöfylld statspromenad. Kunde snön inte följt med de som åkte till Romme?? Fuskade iaf inget alls på promenaden och vi svarade självklart rätt på alla frågot (ehe??).
   Väl tillbaka i skolan träffade jag på Fröken Fredrik och satt i typ en timme och pratade Skol IF, resultatet blev iaf att jag ska komma tillbaka på måndag och då ska vi prata ännu mer om det kommande året.
    Fick även rätt nummer till han som tog mina nycklar till kavrnholmen, så ska ringa och begära tillbaka dem. Har även två andra nummer som jag ska ringa, ett till intersport angående tränningsoverallerna och det andra numret är till Sollentunna Sim&sporthall. Ska ringa till det sist nämnda då tjejerna vill att vi ska spinna med laget, så ska kolla upp om det är möjligt. När jag gjort det har jag, tycker jag, vart otroligt duktigt!

Puss

Kommentarer
Sötis Sarah

Malin jag lovar att det snöade mera hos oss än hos er. haha. Dog nästan. Ont överallt! :P

2009-01-19 @ 21:14:48
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Sarah

Malin jag lovar att det snöade mera hos oss än hos er. haha. Dog nästan. Ont överallt! :P

2009-01-19 @ 21:14:49
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0