Duktiga Malin del 2

Gahaha fick på tåget hem ett fixa träningspass ryck. Så har sedan jag kom hem i stortsätt bara suttit och skrivit ner övningar. Bestämde mig för ett tag sedan för att jag ska vara riktigt organiserad när det gäller träningen och har därför fixat fram både block och pärm, numer, märkta med fysträning. Övningarna som jag skriver nu ska iaf få bli mitt inspirations dokument där ifrån jag hämtar olika övningar beroende på vad jag väljer för tema till träningarna. Känner mig superduktigt! 

Puss 

*Jag har ringt alla de samtal jag skrev om tidigare dessvärre var det inga som svara så intersport och simhallen blir det utflykt till och det tredje samtalet får jag ta imorgon.*


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0