Dalarösporthall, mitt liv och mitt allt...

... Haha så har det iaf vart denna helg känns det som. Igår så spelade som sagt jag och stockholms vingar match i dalarösporthall emot just Dalarö. Gick inte riktigt vägen, men vi är på väg att bli riktigt , riktigt bra! Idag så var det åter igen volleyboll i Dalarösporthall från kl 9 till kl 16. Tack och lov var jag bara åskådare idag då lillasyster och hennes lag spelade. För dem gick det mycket bättre och det vann alla utom en match (dem spelade turnering). I höst lär det bli ännu en ny helg som är tillägnad Dalarösporthall, men fram tills dess säger jag på återseende!  

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0