@ work

Sitter på jobbet och gör typ ingenting. Det är nästintill tomt på jobbet och jag jobbar på Sweco Systems ett av stockholms största konsultkontor. Vart är alla är ju frågan..? Fattas några 100 personer är... Att ingen är här resulterade i alla fall i att jag inte har så mycket att göra just nu, lär dock bli fullt upp efter lunch när folk kommer tillbaka efter möten. Jag tänkte i alla fall använda tiden till nödvändigheter som att blogga och mail ut info.

Fattar inte hur jag lyckades planera in så mycket denna vecka som jag trots allt planerat in. Idag sitter jag nu på jobbet och ska sedan till Eriksdalshallen och simma. Efter en lång simtur blir det till att åka på årsmöte med volleybollen och det lär ju hålla på några timmar. Torsdagen bjuder på skola och träning och däremellan hel städning av mitt rum eftersom att mamma bestämt sig för att mitt rum ska bli förvaring för hela vardagsrummet medan dem gör om (tack så mycket liksom). Fredagen bjuder sedan på SkolDM för tjejlaget, gah hur ska det gå? Sen på kvällen blir det förhoppningsvis volleyboll träning. Jag har en otroligt rolig (ehe) vecka framför mig..  

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0