Utmaning

Jag blev utmanad av : http://menageatrois.blogg.se/

Regler:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

7 sanningar om mig:
Jag älskar mig själv även om det anses egoistiskt
Jag älskar mina vänner och låter dem ha stor roll i mitt liv
Jag blir snabbt förälskad i saker
Jag tröttnar även snabbt och fort på samma saker
Jag bestämmer så är det bara
Men jag gillar också när någon annan gör det ibland 
Jag älskar att hjälpa andra att hålla ordning på allt deras men hatar att hålla koll på mig själv

Kommentarer
Sötis Sarah

Asså man måste vara egoistisk för att man inte ska bli överkörd av ett jetplan i dagens samhälle. :P haha.



Jag frågade charlotte en dag på tunnelbanan i rusningstrafik om hennes fjällräven jacka verkligen fick plats där hennes svar var klockrent "Sarah, får ditt ego plats här?"

2009-02-17 @ 21:25:08
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0