Träningar och renoveringar

Jag känner mig slut i kroppen. Den här veckan med intensiv träning har gjort mig gott för trots att jag är helt slut känner jag hur kroppen ler ett stort leende. Det sägs ju att träningen inte ger resultat så här snabbt, men jag känner mig både smalare och starkare. I fortsättingen kommer jag försöka vara med på alla fredagsträningar för även om det kanske känns lite bittert att träna just fredagkväll så kände jag att det var bästa möjliga slut på vardagsveckan för sedan kan man njuta fullt ut av helgen.

Mamma och pappa håller på att göra om här hemma. Dom har stor slagna planer på hur lägenheten ska göras om. Just nu är det vardagsrummet som får tapeterna nedrivna. För att kunna tapetsera om behöver dom flytta undan alla möbler. Gissa vart dom hamnade! Jo i mitt rum, just nu har jag ett barskåp, tv:n och stereobänk... och om jag har riktig tur kommer även ett av vitrinskåpen att flytta hit. Woho! Som tack för att jag lånar ut förvaringsutrymme kommer jag kräva 10 liter vitvägg färg och lite ljusgråfärg. För ska dom göra om då ska allt jag också göra om. Efter att vardagsrummet är klart ska dom (har dom planerat) göra om hallen, lilla toaletten och sedan badrummet. Jag misstänker att dom fått en lågkonjekturskris...

Nej nu ska jag äta lite lunch och sedan åka in till staden och spela match.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0