Träningsnörd

Låt mig bara säga att på måndag om två veckor då smäller det. Ska bli sjukt skoj att få se hur långt man faktiskt har kommit. Ah jag flyger på endorfin igen.

För övrigt har jag kommit fram till att nu jävlar är det dags att bli vältränad för satan i gatan vad man blir pigg och alert av träning. Denna vecka har jag i stort tränat varje dag och varierat dessutom. Målet är att träna två pass per dag och om jag får som jag vill så kommer programmet att se ut som följande
Måndagar: Springa på morgonen och volleyboll 1½ timme på kvällen
Tisdagar: Promenad i snabb takt under min 3 timmars håla (ev typ spinning någonstans) och sedan lite styrka på kvällen.
Onsdagar: Styrka och balans träning på morgonen och sedan simning på kvällen med Sarah och Malin
Torsdagar: Springa innan skolan och sedan volleyboll
Fredagar: Yoga på morgonen innan skolan och sedan volleyboll de veckor som det är möjligt.
Lördagar & söndgar: ena dagen match den andra springa

Det bästa med programet ovan är att jag kan anpassa det så i början springer jag kortare och gör färre upprepningar osv men sedan kommer jag kunna öka på så att det alltid blir en utmanning. Dessutom om jag väljer att träna mycket behöver jag inte ha så dåligt samvete för vad jag äter. Denna gång kommer jag hålla det för jag har aldrig i mitt liv vart så motiverad till träning som jag är nu mina kära vänner. Gah vad kul det ska bli och vilka resltat det kommer att ge!

Kommentarer
Sötis Sarah

Och vart passar alkohol in i bilden?

2009-02-13 @ 22:01:30
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/
Sötis Sarah

Du är utmanad i min blogg

2009-02-15 @ 19:04:44
Besök mig på min hemsida: http://menageatrois.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0