Moments of joy

Dessa små glädje ämnen i vardagen är det som gör livet värt att leva om man lyckad upptäcka dem. Den senaste tiden har jag verkligen försökt tänka att jag ska lokalisera dem och sedan njuta av dem. Det är inte alltid så lätt som man kan tro även om man letar med kompas och lykta. Idag fann jag ett av dessa lyckoämmen och satan i gatan vad jag blev lycklig. Det var ett litet, litet mail med några rader som kan komma att förändra min framtid för gott, en förändring som kommer förbättra min karriär till tusen gånger bättre. Om mailets innehåll ska bli sant blir det till att träna stenhårt i några månader nu, med stenhårt menar jag hårdare än jag någonsin gjort förut. Till och med hårdare än när jag var som mest vältränad under min fotbollskarriär! Jag flyger fortfarande på endorfin även om det bara var ett kanske-mail.


Kommentarer
Sötis Isse

Vad upp? Ska du får byta lag kanske or huh? :)

2009-02-11 @ 22:55:54
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com
Sötis Isse

Vad upp? Ska du få byta lag kanske, or huh? :)

2009-02-11 @ 22:57:03
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0