Lite mindre på att göra listan

Jag är så stolt över mig själv. Denna dag har jag delat ut ett brev till (nästan) alla i klasserna Te3a och Nv3a med information om våran studentskiva som börjar närma sig. Sedan har de pratats med dem som ska ställa upp för i skolDM i inomhusfotboll och det känns som om det kommer gå vägen det här. Efter det pratade jag med Sivert om avgifterna för skolDM kalaset och fick pengar till det och som nu är inbetalda. Sist men inte minst så, hör (eller ja läs) och häpna, gjorde jag verklighet av mitt träningsnördsprat och tog en joggingrunda. Även om jag inte sprang jättelångt så har jag nu börjat och framöver kommer sträckan att bli längre och tiden bli mindre. Härligt att jag trots snö, kyla och lätt hunger tog mig faktiskt ut och sprang!


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0