Linnéa update från jakan!

Linnéa här kommer en snabb update om vad du missar här hemma.... eftersom att du klagar om jag glömmer informera om allt viktigt som händer, viktigt info nedanför hihu!

En stor nyhet är att Benke numer prydder mjölkpaketet... Lite roligare (och eh trevligare) att kolla på en någon efterbilven bonde, haha!


Sedan idag upptäckte jag att den där sunkiga affären som är precis ovanför rulltrappan mot centrum nu är stängd och där inne renoveras lokalen till en Waynes Coffee. Lilla Jakan ska bli kaffekulturellt! Jag är ärligt talad lite stolt över våran förort.


Sedan händer inte så mycket mer än att mitt IDpuder tog slut och att jag gått tillbaka till flytande foundation...

Greatings from Sweden!


Kommentarer
Sötis Linnéa

TACK MALIN, ÄNTLIGEN! Trodde nästan att alla glömt mig. Flytande foundation! Fy skam. Jag började gråta lite halvt när jag såg Benke. Alltså, 1974 var ett fantastiskt år för födelser.

2009-02-08 @ 16:08:00

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0