La mia madre

Jag vill faktiskt tillägna min lilla söta mamma ett inlägg. För ni ska bara veta hur söt hon är! Även om jag klagar på hennes kläder typ varje dag så ser hon ändå extremt bra ut. Om ni någon gång undrat vart min fina och vackra hy kommer ifrån så är det från henne och även mitt vackra ansikte har sitt ursprung i hennes. Dessutom så tycker jag inte att man kan se att hon har ploppat ut två barn ur hennes kropp och nu håller hon också på att bli träningsnörd så magen blir bara ännu fastare! Jösses vilken snygga mamma jag har nu när jag tänker efter, det ända konstiga är väl att hon så kort (tja kort och kort men 10 cm kortare än mig).

Ni vet när föräldrar försöker sig på att använda moderna uttryck så skrattar man åt dem och så gör dem aldrig om det? Det funkar inte på min mamma, haha! Hon brukar dagligen använda uttryck som "det sög ju" och varje gång är det lika förvånande och roligt. Ibland hamnar uttrycken rätt och ibland inte och då kan man ju skratta tills man dör.

För övrigt kan jag ju berätta att om man har en mamma som jobbat som kundansvarig, allstå bara pratat i telefon och svarat på mail, blir det ju genast lite roliagre än om man haft en som jobbat med något som inte innefattat kundkontakt. Haha att ha mail konversation är extremt kul för hon svarar som om hon är en jämnårig med massa ååå:hn och med uttryck som de ovan.

Jag bara älskar min lilla mamma ska ni veta!

Puss


Kommentarer
Sötis mary her self

Du råkar visst vara med på bloggen min :P

2009-02-19 @ 09:30:09
Besök mig på min hemsida: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/
Sötis Linnea

Helt off topic, men nar tar du studenten?

2009-02-19 @ 20:11:00

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0