klockan sent

Hej!
Klockan är sent och detta har vart en trevlig kväll, lite knäpp men trevlig. Vi (jag, Sarah, Malin och Sebastian) är hos Sarah och DOM sjunger singstar! Själv sitter jag och kollar på... ibland sjunger jag med från soffan, fast bara, bara ibland.

Dagen idag har bestått av volleybollmatch. En match som slutade som väntat... med förlust. Trota att vi förlorade gjorde jag en riktigt bra match. Efter matchen åktes det till Malin och McDonalds där vi väntade på Sarah som bjöd på en (eh) lugn bilfärd... haha! Imorgon blir det mera volleyboll med mina 95:or, jag hoppas att det kommer bli bra, trots att jag lär vara trött!

Ska fortsätta kolla på när dom sjunger!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0