Hos Sarah...

... och jag är här för att stanna veckan ut.

Idag har vart en lugn och skön dag. Den började med att jag väcktes och åkte på upptäcksfärd med familjen och kollade på möbler til vardagsrummet. Jag var den som körde, stolt, dock tyckte pappa att jag hade väldigt dålig koll på regler och frågade om jag inte klarat av teorin i skolan. Jag svarade som det var att jo men det var ju ett tag sen... Upptcäksfärden avslutades med lunch på Pizzahut. Lika gott där varje gång. När vi valt möbler packade jag ihop det viktigaste; datan, iPoden, mobilen och några spetstrosor och sa hej då mamma jag åker till Sarah i några dagar. Och här kommer jag stanna i några dagar som hennes sällskap. Gillar att jag reste med filosofin Sarahs garderob är min garderob...

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0