Datatid

Min tid framför datan blir bara mindre och mindre. Jag lyckas alltid behöva göra något annat som att leta efter den personen, behöva läsa något, ha en inlämning av något arbete osv. Hinner knappt kolla min mail så ofta som jag vill (jag är kontrollfreak så jag vill kolla den minst 2 ggr per dag).

Men men nu är jag här igen. Sitter och väntar på att någon som jag kan luncha med får rast eller slutar, för det är otroligt tråkigt att äta själv! Veckan har bjudit på mycket... Har varit Sarahs "istället-för-pojkvän-sällskap" under veckan och alltså vart hemma hos henne väldigt mycket. I onsdags så vart det shopping och utgång med festflickorna (aka Malin och Sarah) och dagen efter kom vi till skolan i festkläderna och med lätt utsmetat smink. Men är man festkommité så måste man ju visa vart skåpet ska stå. Haha! Idag var det bara en lektion och på denna var det prov av biokemi (ngt som inte vill in i min hjärna.. men men nu är det iaf gjort). 

Nu har kanske någon slutat och vill äta med mig...

Puss 

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0