Är jag Malin 18 eller Agda 87?

Just nu känner jag mig i alla fall som en Agda 87 måste jag ju erkänna. Vilken verk och stelhet jag lider av i rygg och ben. Spelade nyss (med nyss syftar jag på för några timmar sedan) match, det gick bra att spela och kroppen kändes piggare än den gjort på länge (lidigt av en kota som fastnade lite fel) och det kändes bra. Kom sedan hem och kroppen började bli kall och helt plötsligt var jag Agda 87! Jag kan inte röra på mig utan att jag ser ut som en vandrande pinne och låter som en äldre herre som jämrar sig över smärtor från andra världs kriget. Jösses jag måste göra ngt åt detta! Kroppen inse jag är 18 och inte 87! Haha!

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0