Alla <3 helg

Denna helg har vart en fantastisk helg för undebar vänskap. Det finns vänskap som säger klick och det finns vänskap som växer fram. Den sist nämnda är den bästa sorten för om den långsamt växer sig stark vet man att den alltid kommer att finnas medan vänskap som säger klick lika snabbt kan klickas sönder.

Denna helg började för mig i fredags då jag kom till skolan och hittade ett kärleksbrev från Sarah till mig, visserligen visste jag att den skulle vara där men trots det så blev jag lika glad. Sedan var det en liten, liten kemilektion och efter det bar det av mot skanstull och den mumsiga muffinsfabriken. Träffade Ivan och vi åt muffins och sedan gick vi en lååång promenad för se till så att muffinsen inte satte sig på magen. Vi träffade på Emma efter promerandes och hon lyckades få mig att köpa en mycket fin jacka.
     Hamnade efter shoppingen och lite annat hemma hos Malin där vi spenderade kvällen med SATCfilmen och några avsnitt. När vi sedan vaknade efter en natt med många drömmar var det dags för uppdrag blondering av Malin J. Lyckades någorlunda... blev fläckigt så det var bara att åka ner till centrum och handla mer och blondera ännu mera. Resultatet blonda malin <3 blonda malin. Haha!

Lördag kväll späderades med middag hemma hos Emma där vi lagde mysmiddag för två. Väldigt romantiskt kvällen till ära. Efter massa mums mat begav vi oss till Chaplins och hade det himlans trevligt... tror till och med vi hade det så trevligt att vi friade till varandra. Haha!

Vaknade i morse till löftet om våfflor gjorda av Emma. Väldigt bra start på dagen vart det. Möte vid 11 upp delar av volleybolllaget och vi åkte till Eskilstunna där det var match att spela. Resultatet var som förutspåt, men så blir det om man möter ett spöklag.

Här kommer min första någonsin dagens outfit

Jacka H&M
Klänning Ginatricot
Strumbyxor H&M
Skor DinSko
Halsduk H&M
Örhängen H&M
Armband marknad

Kommentarer
Sötis Malin

ohlala! snyggt malin!

2009-02-16 @ 13:24:44
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0