Planer

Jahaja då sitter man på jobbet igen då! Var ett tag sedan jag var här då jag var sjuk förra veckan så min hög med saker att göra har bara växt och växt. Posetvit att jag i alla fall kommer ha något att göra istället för att låtsas som om jag jobbar, eheh. Till lunch idag blir det fired rice, allas Sweco favorit. Vi vallfärdar hela vägen från jobbet (inne i staden) ut till Solna. Haha, lite komiskt. Men alltså dom i solna gör det bästa fried rice jag någonsin ätit (och mina kära vänner jag har ätit många olika sorters fried rice i mina dagar).

Senare idag så blir det till att bege sig från Sverige och ut på havet för att till slut hamna i Tallin. Sarah  är envis och har nu tjatat i några dagar. Hon lyckades få mig att lova att jag skulle följa med, trots att jag var/är lite opeppad. Men nu börjar jag känna partyhumöret komma bubblande nerifrån magen. Trots att jag är trött som en sengångare (eller dom kanske inte är trötta? men ni fattar vad jag menar) eftersom att jag var på jobbet typ 7.30 och jag hade lite plugg grejs som skulle in igår kväll.

Nej måste jobba så jag hinner klart så jag kan äta lunch!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0