Helgen

En ganska så härlig helg har jag just avnjutit. Jag känner att den var väl behövlig också.

Fredagen bestod av lekande på Ball Breaker, typ ett IKEA lekrum för vuxna med virituell golf, bowling, biljard och virituell bilkörning och lite andra roliga aktivieter samt barer som serverade goda drinkar. Var där med jobbet och hade 5 kamp och det var hur kul som helst. Mitt och pappas lag vann, woho! Efter det så åt vi där, riktigt gott och fortsatte sedan spela biljard och lite annat. Var kvar tills klockan 1 när dem stängde. Som vanligt var jag den enda på jobbet som behövde visa leg, undra vad det kan bero på? Haha.

Lördagen började lugnt med en film och sedan lite fixande innan jag åkte in till söder och lekte med Iza och Aron. Var med dem och åt, bakade och bara tog det lugnt fram tills vi åkte vidare till Fröken Matilda. Hos Matilda var det inflyttnings kalas med tema Hattar och Mustasrcher. Trevligt. Mötte vid 1 tiden upp Pappa och de andra Pingvinerna som hade vart på Pingvinmiddag (herrmiddagsklubb som dem går på och har frack på sig). Vi tog iaf taxi hem och dem sjäng SM-guld hela vägen!

Dagen har spänderats ute i Bromma, närmare bestämt på Grimsta kollandes på BP-AIK. Slutet gott allting gott var det som gällde. AIK vann efter ett mål på övertid, inte fel alls! Vi stod under den stekande svenska vårsolen, ingen jävel bränner sig väl i den? Jo då jag gör det! Jag har brännt mig där tröjan inte täckte (eller tja ni fattar) och jag är röd som en tomat där utom på en liten fläck där jag hade halsbandet där är jag vit! Suck! Så typisk mig.

Nej ska göra annar nu


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0