Vad har hänt?

Det som hänt i livet sedan sist är mycket. Just nu är jag hemkommen från mysig släktmiddag där det bjöds på mumsig och somrig sallad och bacardi breezer. Inte illa alls om jag får tycka till. Kvällen avslutades med Buzz spelande och jag vann! Jag vann! Jag vann! Haha!

Tidigare idag lektes det med Sarah och Jenny inne i staden. Premiär för vårjacka, uteservering och glass i kungsan. Mysigt var det och välbehövligt tror jag. Det var ett tag sedan man intog solstrålar ju! Även om jag kommer förbli albino så är det ju bra att få i sig D-vitaminer (eller vilka det nu är).

Resan till Tallin kan beskrivas på många sätt, det bästa är nog "summan av kardemumma är... kanelbullar". Under resan hann vi med att göra det mesta man bör göra på en resa. Vi spelade kortspel (ölspelet), vi handlade i TaxFreeshoppen (alkohol), vi hann se sevärdheter (McDonalds och en mataffär). Vi hann även med lite annat som inte är lika vanligt, så som att sno ett rep (Sarahs förtjänst), sitta i trappan klockan 6 på morgonen och prata med hyttgrannar (jag var ju utlåst!) och klättra i stegar och posa (Malin var skyldig till detta). Kul var det i alla fall och jag är väldigt glad att jag följde med, trots att jag sa något annat under mitt utbrott. För ja självklart hann jag med att bli lite lätt grinig (eh super grinig) så där som jag blir när jag inte fått mat, sömn och kärlek (även om Sarah och Malin gav mig massa kärlek). Som alltid när jag blir lite grinig så kommer ju det där utbrottet som kan liknas vid ett mega vulkanutbrott, tur att man har vänner som är förlåtande trots allt. Älskar er två flickor och önskar att våra roliga äventyr aldrig tar slut, någonsin! 

Puss 

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0