Påsklovet i backspegeln!

Då hann veckan gå och påsken är över. Vet inte riktigt varför det gick så fort, men fort har dagarna flugit förbi.

Sarah är min älskade lilla mupp som har sovitit hos mig under veckan. Vi hade det mysigt och hann med att både de ena och det andra. Ni har ju fått höra om lite i tidigare inlägg. Jag är i alla fall glad över sällskapet för det är inte samma sak att sova helt själv i en stor (ehe låtsas som om den är stor iaf) lägenhet.

I fredags så åkte jag till landet, som alltid över påsken. Blev massa god mat och trevligt sällskap i form av närmaste la familgia, farmor samt morbor Mattias med fru Katrin och sonen Filip. Blev massa "wii" spelande då pappa köpt det för att underhålla lillasyster. Var kul, men jag har lite ont i armen nu bara. Fick äntligen träffa Elli och Lilli igen mina älskade "sommarbästisar" sedan jag var tre år gammal. Haha sjukt hur länge vi känt varandra.

Just nu ligger jag har i sängen i jakobsberg snorig och förävlig. Fick med mig en förkylning hem från landet som gör så att jag nyser hela j* tiden. Men annars är det bra. Har just skickat in min anmälnig till studera.nu om vad jag ska göra efter hösten... jag hopppas verkligen att jag kommer in. Annars tror jag att jag dör helt enkelt! Förutom valen sitter jag med diverse skolgrejer. En religions uppsats som ska vara inne imorgon, ett j* kemi b grejs och ett antal italienska grejer som bara ska vara gjorda så fort som möjligt. Som sagt lycka är mitt mellan namn utan att tveka!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0