Livet är lite bättre

Livet är lite ljusare. Var på jobbet och hämtade en mobil, inte den snyggaste, men enligt Sarah så är den riktigt bra. Litar på henne eftersom att jag annars bara går på utseende vad det gäller tekniska prylar. Malin lyckades på något sätt få alla mobildelar att samarbete och fick mobilen att funka så länge (genom att hon höll på ett visst sätt) att mina kontaker nu är sparade på simkortet. Jag kommer alltsäå kunna ringa er gått folk.

Vi var för övrigt på en trip till SKHLM och shoppade tidigare idagm jag, Malin och Sarah. Hittade skorna som jag ska ha på studenten, riktigt snygga! Kommer dock inte kunna stå särkilt stadigt överhuvudtaget under studentent.



Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0