Jag hatar världen.

Idag såg det ut som att det var fint väder med värmande solstrålar. De där solstrålarna värmde inte och dessutom kylde vinden ner en hela tiden. Jag är nu underkyld och skulle behöva en resa till en vulkan för att tina upp.

Jag hann inte klart på jobbet och jag hatar att gå hem utan att ha gjort klart saker och ting. Särkillt med tanke på att jag inte hade ngt att göra på förmiddagen och då bara satt och glodde. Men efter lunch fick jag 1000 uppdrag! Bra planering!

På träningen fångade jag en boll, precis efter att jag kollat på klockan. Utan att tänka kastar jag tillbaka bollen och ser min mobil följa med upp i luften några meter och sedan störta ner i backen och klyvas i oändligt antal bitar. Skärmen är kort sagt inte längre en del av mobilen och ni vet piggarna som sitter på batteriet så att det sitter på plats ja dem sitter inte längre på batteriet.

Kom sedan hem och startar datan och går sen iväg och fibblar. Datan hinner då försätta sig i vänteläge. eller vad det kallas, så jag rör lite musen så att den ska starta. Inget händer. Jag prövar igen, samma resultat. Efter diverse prövande för att få den att starta upp och säga Malin jag älskar dig utan framgång stänger jag av den. Sedan dess vill den inte vakna alls. Så ja min lilla bärbara är även den död nu.
 
Dessutom tyckte fröken Kemi att vi för några veckor sedan skulle ha oförberätt kursprov i Kemi B. Resultatet från det kom idag iform av en IGvarning på typ alla kursens moment. Om det finns något av mina val i livet jag ångrar så är det kemi jävla b!

Kommentarer
Sötis Linnea

Jag har lange vetat att du inte klarar av att ha en telefon...

2009-04-08 @ 19:14:22
Sötis Ivan

Du verkar ha haft en förjävlig otrusdag! Och kemi b suger, specielt när man har dåliga lärare-.-

Gör en sak i taget så blir allt bra ska du se =)

2009-04-09 @ 01:05:44

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0