Varför?

Arkitektur drömmarna är svårare än väntat att uppnå... Jag kommer vara ca 1,0 poäng ifrån att bli antagen på KTHs arkitektur utbilding med mina poäng. Jag kommer inte komma in via arkitekturprovet... kolla bara här så förstår ni varför. Vet inte om jag kommer ha ngn chans att komma in via högskoleprovet, har ju aldrig ens prövat det ännu (ska dock det i höst har jag nu bestämt). 

Men som jag sa till sainey:
 - alltså kan jag inte bara få gifta mig med fredrik ljungberg och leva som en lycklig fotbollsfru resten av mitt liv?

Nej nu ska jag göra det jag satte mig vid datan för.. nämnligen plugga!

Puss


Kommentarer
Sötis Peter

Du vet att dit ritande går att öva på, du förstår vi har en kurs som jag fick veta om idag, jag blev erbjuden den, och det är estetisk design, där övar man på rit teknik inom arkitektur och design, men jag vet inte om det är möjligt att söka till den eftersom den endast tillhör esteterna, Birgitta erbjöd mig en plats eftersom hon tyckte det vore bra om jag gick den innan jag drar till Australien, men jag tycker du ska prata med rektorn, det är en 50 poängs kurs som går i vår. Så su kan ha en bra chans fortfarande!

2008-09-11 @ 22:31:18
Besök mig på min hemsida: http://renewedundone.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0