Vad som får mig att le...

... Det är du underbara Selecta Maskin på Karlberg. Haha! Alltså jag bara älskar den. Det har nu det senaste fem gångernarna blivit så att jag fått två kexchoklad istället för en. Det är så härligt när man är trött och sliten och bara behöver en kexchoklad för att bli glad igen och så får man två istället. Himmelskt! Ta maskin nr två och tryck in nr 34, få inte panik när den första inte ramlar ner, utan vänta lungt på att maskin säger upprepa val. Tryck då in nr 34 igen och ta din vinst två stycken kexxhoklad. Så underbart... eventuellt kan man behöva lite Malin tur också.

Haha!

Puss

Nackdel: Du har då två kexchoklad som din figur kanske inte behöver hjälp av...

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

haha, men då får man träna volleyboll desto hårdare. eller hur?;)

2008-09-04 @ 22:39:24
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/
Sötis Sarah

Hahaha sötnos. Synd att jag aldrig kommer hittta det där stället ;)

2008-09-04 @ 23:36:37

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0