Fredag

Jag har shoppat! Och det ska ni veta mina damer och herrar var länge sedan. Eller det var iaf länge sedan jag shoppade med glatt humör och visoner i huvudet.

Jag har idag handlat:
 - två underbara tunikor från Sarah, visserligen samma modell men i olika färger. 
- en nya svart kofta då min senast gått sönder, över använt plagg det där. 
- en lite lösare kortärmad poloklännig/tröja. 
- Shampoo, balsam och hårinpackning från Sachajan
- Ett skärp i svart.. men funderar på att lämna tillbaka det då det inte passade med polon jag köpt vilket jag hoppats på...
- Fick även en ny busskortshållare i svart typ fuskkrokskinn av Anna som födelsedagspresent.

Efter den vilda shoppingen vart det bio; Wall-E med Anna. Eftersom att vi var ute så sent (i tisdags) så fanns bara biljetter till 16.10 det andra var slut. Så tidigt bio och sedan trevlig middag på vårat ställe, haha Joanna räkna ut var!

Skulle ha gjort min kemilabb nu, men självklart glömde jag typ det pappret tsm med bl a geografiboken på tåget (för ett tag sedan) och jag som verkligen inte tänkt att just det pappret var med där. Suck måste verkligen ringa SLs hittegods.

Puss


Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

PIZZAHUUUUUUT!:D

2008-09-06 @ 10:14:06
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0