...

Hallå Hallå

Helgen som vart har vart något ansträngande. Haha, träningsläger med volleybollen fick min kropp att känna hemsk träningsverk. Men roligt hade vi, iaf jag. Tråligt att Trui ska sluta som tränare och flytta till Belgien, men roligt "avslut" med henne och de andra i laget med middag på en pizzera och sedan massa godis och lekar, haha! Lyckades även få en del slag att bli mkt bättre tack vare all träning! Dock har jag fortfarnde problem med att smascha samtidigt som jag hoppar, haha extremt jobbigt att få till rörelserna samtigt.

Idag har jag gått i skolan på min geografin. Riktigt omotiverad i skolan är jag dessutom. Att det ska vara så tråkigt! Sitter hemma nu, har precis ätit lunch med Anna. Ska nog gå och sova en stund nu.. Haha fortfarande lite energi att ta igen... Sedan är det träningen igen ikväll.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0