Sturebadet...

... Här kommer jag!

En av det bättre presenterna från födelsedagen betstod av ett kort som berättade att jag och mamma och jag ska till sturebadet och njuta! Så underbart, ilove! Blir väl någon gång de följande veckorna. Jag har just valt ut att vi ska få ansiktsbehandling samt kurbad, inte helt fel alls. Dessutom ingår även gruppträning, gym, bad, bastu, aromarum (vet inte riktigt vad detta är men låter härligt) samt  upplevelsedusch (haha vad tusan är en sådan?). Vi ska alltså försöka passa på att gå på en gruppträning och få det bekräftat att konditionen kanske inte är på topp, men kul ska det bli.

Så spännande och härligt det ska bli! Älskar att min mamma vet att det är den här typen av saker jag bara älskar!

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0