Sono una golosa...

... È la mia professoressa non aiuto mai sosta. Haha!  Jag är en gottegris och min lärare hjälper mig aldrig sluta!

Dagarna rullar förbi i snabb takt. Det är redan fredag och det har gått fort, fort, fort denna vecka. Höjdpunkterna från veckan har väl vart... ehm hjärnsläpp... Nej kommer ju inte ens på vad jag gjort i veckan. Hmm!

Måndag: Skola, hem och sedan tränig
Tisdag: Skola, hem och sedan träning med flickorna.
Onsdag: Skola, lunch med Iza, mera skola, hem och kolla på AIK-DIF (eller räknas det som att kolla om tv blev svart var 15:e sekund?)
Torsdag: Skola (läänge) sedan träning och så hem
Idag: Skola, handla lite smått och gott och sedan hem, där jag är nu.

Veckan har väl inte vart så händelserik. Men fort har den ju som sagt gått. Efter att jag är klar här tänker jag nog sova en stund, sjukt jobbigt att börja redan kl 8 på fredgar, det tycker Anneli också, hihi. Ännu senare ska jag städa och sedan sova ännu mer. Imorgon är det nämnligen cup i Volleyboll, kommer bli ca 10 timmar spelande på en dag, härligt, härligt. Sedan på kvällen blir det till att åka hem till Peter och fira att han fyller år, hela 18 år fyller han!!

Puss

Kommentarer
Sötis Linnea

Och AIK vann! Suck on that.

2008-09-26 @ 19:03:09

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0