Pappas gamla yearbook

Haha, mamma och pappa håller på och städar i förrådet och då hittade pappa sin yearbook från när han bodde i USA (det var ett bra tag sedan). Jag tror inte skolan hade skådat någon blondare pojke. Han var så blond att hans hår flöt ihop med den vita bakgrunden. Haha! Varför fick inte jag det blonda håret? Han var även med i fotbollslaget så dem hade ett lagfoto och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag såg hans byxor. Riktigt, riktigt vida byoxor! Haha!

Har aldrig sätt några så välklädda cheerleders som dom i pappas yearbook. Dom hade knästrumpor, kjolar till knäna och långärmade polotröjor. Haha lite komiskt!

Puss 


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0