Måndagen idag

Vad jag borde göra just nu är ju att plugga. Men jag är så ofantligt skoltrött. Jag orkar inte längre, det är tråkigt och det ger inget känns det som. Så psykologipluggande får allt ta och vänta på sin tur, vilket är efter ett antal tv-program, middag, träning och troligen en film... alltså lär det inte bli av alls trots att det är prov imorgon. Men men det gick ju ra idag, hade geografiprov idag, som jag ehe hade glömt att plugga till. Men trotts det kunde jag skriva svar på MVG frågorna utan att behöva hitta på svar.

Sträckte ju ryggen i helgen och efter att pappa (som av någon anledning är expert på idrottsskador) kollat på den sa han Det tar 1-6 veckor för sträckingen att läka och om du inte låter det läka och sträcker ut den igen så är läketiden istället 6-12 veckor. Så det är bara att ta det lungt iaf fram tills torsdag, köra lätt träning då och sedan se till att vara frisk till på lördag... Och om jag inte klara torsdagsträningen då kan jag ju lika gärna ligga och sura för att jag missar våran första seriematch någonsin på lördagen. Alltså varför händer allt dåligt mig? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Känner att min karma är lite negativ, undra vad jag gjort? Suck och fy! 

Puss 

Kommentarer
Sötis Isabelle

Jobbigt med ryggen du! :(

När slutar du på torsdag btw? :)

2008-09-29 @ 16:25:06
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com
Sötis Anna

Hej baby, vad kul att du laste resdagboken :)

Hoppas allt ar super med dig! Haha traffade en italienare for ett tag sen har i london, jag har nog tappat det mesta under sommaren markte jag haha!

Puss!

2008-09-29 @ 17:41:59
Sötis Isabelle

Aha ojdå.. Mja jag slutar typ 20 över 11 då och tänkte att vi kanske kunde ses innan jag ska barnvakta.. men det lät ju som speckat schema så det får nog bli en annan gång heh :)

2008-09-29 @ 19:17:45
Besök mig på min hemsida: http://conc'
Sötis Isabelle

Aha ojdå.. Mja jag slutar typ 20 över 11 då och tänkte att vi kanske kunde ses innan jag ska barnvakta.. men det lät ju som speckat schema så det får nog bli en annan gång heh :)

2008-09-29 @ 19:18:06
Besök mig på min hemsida: http://concreteliving.blogspot.com

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0