Life goes on

Jag är så trött så trött. Haha har väl inte riktigt återhämtat mig från i söndags. Men va roligt var det. Haha hälften av bilderna som Sarah lagt upp på facebook har jag inte ens ngt minne av.

Måndagen bestod till att gå i skolan, jobba och träna. Jag är så glad över att volleybollen faktiskt dragit igång, känner att om ett tag så kommer min kondition och det otroligt nog vara uppe på topp igen. Ska bli kul att åka på träningsläger med laget nästa helg. Woho!

Idag var det ju skola, mindre roligt. Fattar inte varför jag är så lätt uttråkad!?! Sedan bar det av till jobbet där jag suttit och sammanställt diverse listor. Efter jobbet var det träning med tjejerna igen och pappas slutsatts var: Malin du måste jobba på att förklara tydligt. Haha jag är tydligen otydlig...

Nu ska jag fixa med lite grejs och sedan ska jag gå och lägga mig är det tänkt. Snälla låt mig somna snabbt! Har inte kunnat somna lätt de senaste veckorna, jobbigt nog.

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0