Imorgon...

Ja så mycket som känner hända imorgon! Dagen börjar kl 7.30 då Jasmin och Sarah kommer hit för att hoppa in i bilen och sedan beger vi oss till Uppsala och Fyreshov där hela dagen kommer spänderas. Vi kommer spela volleyboll hela dagen, kommer bli 5 matcher oavsätt om vi vinner någon eller inte. Haha vi kommer bli krossade av Uppsala F93, men roligt ska vi ha. Sista matchen spelas antingen 17.15 eller 18.15 vilket betyder att jag kommer komma ganska sent till Peter, tråkigt nog. Men så fort vi är klara så blir det till att skynda till första bästa tåg och sedan ta mig till Södertälje. Men men någon gång kommer jag ju komma fram till Södertälje!

Nej nu måste jag packa och sedan blir det till att gå och lägga sig tror jag, om jag ska orka hela imorgon vill säga.

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0