Högskoleprov och nya sneakers...

Då har jag nu anmält mig själv, tack vare pappas bankkort, till högskoleprovet. Tycker att det är väldigt irriterande att jag inte får VISAkort från banken så att jag kan betala själv nästa gång. Suck på SEB. Men tillbaka till ämnet. Ska som sagt nu då göra högskoleprovet, skräckfylld förväntan. Vi får se hur det går... Jag har ju inte ens någon anning om hur man gör... haha eller vad man nu ska säga. 

Idag handlade jag även ett par sneakers, wiie dem är fina... Får kanske mina fötter att se större ut än nödvändigt, men jag orkar inte bry mig om det komplexet längre. Kolla så vackra dem är... och SKÖNA! Vad härligt det är med sköna skor, funderar på att statsa helhjärtat på detta i framtiden (nej det kommer jag aldrig göra, men ändå). Inhandlade även en ny tränings t-shirt samt en... ehm... kofta i svart.

Här är då mina nya små älsklingar (inte axakt dessa.. för dem hittade jag inte på bild, men nästan..)

Kommentarer
Sötis Emma

Sööta skorna va ..såg de idag iskola på dig ; ) men du sprang iväg innan jag hann kommentera dem :p pusss söt <3

2008-09-15 @ 14:55:51
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se/

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0