Gårdagen igår...

Igår var en trevligt dag om man bort ser från ett antal händelser. Dagen började som sagt väldigt tidigt för att vara en lördag. Redan klockan 7.30 rullade vi, jag, Sarah och pappa, från jakobsberg och mot uppsala. Jasmin som också skulle ha följt med till Uppsala för att spela volleyboll hade förovit sig helt så vi fick helt enkelt låta henne sova vidare.

I uppsala var det som sagt volleybollturnering, dock hade ett av lagen i våran grupp dragit sig ur så spelschemat ändrades helt. Första matchen var mot Uppsala, den var jämne men vi förlorade till slut. Andra matchen var mot Tyresö och den matchen vann vi utan problem. Enligt de nya spelschemat var det alla matcher vi hade under dag, men vi spelade returmatch mot båda lagen igen sedan så att det iaf blev 4 matcher. Båda returmatcherna vann vi utan problem, woho vi är så duktiga! Men då dem inte räknades vart det de silver till oss och vi är väldigt stolta över detta siöver ska ni veta!  Dock så lyckades jag sträcka ryggen i den andra matchen, i första set och efter det så låg jag och grät av smärta under resten av matchen. Visste inte att det gjorde såååå ont att sträcka ryggen, men fan va smärtsamt det var. Inget jag rekomenderar någon att få. Det vart allstå bara en och en halv match för mig och jag känner fortfarande av smärtan...

När vi var klara i Uppsala tog vi tåget till centralen där jag mötte Sainey och Sussi som även dem skulle till Peter. På södra hoppade även Joanna och Tommie på tåget och sedan förtsatte vi alla med tåget till Södertälje. Jättekul att jag satt svettig och i mjukiskläder (hann inte duscha innan) medan de andra var fina och rena. Haha! Det första jag gjorde när vi kom till Peter var att sno hans dusch, så nej jag var inte äcklig hela kvällen. Dock hade jag glömt mina leggings och jag känner mig mer naken utan strumpbyxor eller leggings än vad jag gör i bara volleybollshorts och sportbh. Sjukt det där! 

Hos Peter i övrigt blev det väldigt god mat, väldigt god samt sing star. Bara jag som inte förstår det roliga med de? Haha! Ja för övrigt jag vet att jag är värsta tråkmånsen så fort jag är trött... Åkte iaf hem med sista tåget, vilket numer tydligen går 01.10 positivöverasskning. 

Puss  

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0